Pages

un we ca pe vremuri

Adica relaxat, plin de soare, apa, nisip, vant, pescarusi. Plus un copil, relaxat si el. Nu am mai avut asa we de vreo 2 ani incoace si tot visam la el. Iata ca a venit!
Am ajuns vineri seara la 2 Mai, iar Iulian s-a simtit din prima clipa ca acasa; a batut incantat curtea umbroasa, unde si statuse cele 3 ore in masina*, legat regulamentar in scaunelul sau, a dat noroc cu toata lumea si a povestit cu gazdele si cu ceilalti turisti si abia l-am pus la somn mult dupa ora lui obisnuita.
Sambata am plecat in locurile bulgaresti pustii, unde ne faceam veacul cand umblam dezlegati in mai toate week-end-urile calduroase din anii fara Iulian si am avut marea surpriza sa vedem Santiagul calcand descult pe nisip. Premiera mondiala, neasteptata macar inca 1-2 ani de acum incolo. Desi initial a stat prin bratele noastre, a indraznit la un moment dat sa plece cu Tati de mana sa exploreze locul si a ajuns chiar pana la apa.





Ba a gasit si o fetita cu care s-a jucat, nemaipasandu-i ca are nisip si in albul ochilor. (Nisipul s-a lipit cu sarg de crema de soare pe care am folosit-o si noi abia a doua oara anul asta - multumim Criticomamica pentru articolul despre produsele de gen!)



La pranz am poposit la un loc drag,



unde Santiago s-a jucat bine, iar noi am mancat bine:





Ieri marea era usor infuriata de vantul puternic ce batea din larg, asa ca ne-am multumit sa facem doar poze, baie la anul de acum :). Plaja era neatinsa de picior de om si puteai numara linistit nisipul de pe ea...










Trecem sub semitacere ca Santiago e intr-un fel de greva foamei si ca a fost suparat sambata dupa somnul de pranz, din care s-a trezit plangand si a tot bazait, inclusiv pe plaja. S-a dispus abia in golfulet, unde am petrecut asa cum am visat, adica noi doi la o bere, privind copilul care se juca printre corturi, copii, caini si imaginandu-ne cum anul viitor, unul din corturi va fi al nostru :).












*pe drumul catre 2 Mai am incercat noua bucatica de autostrada, de la Murfatlar la Agigea si avem asa: 280 km, timp 3 ore (juma de ora prin Bucuresti). Inapoi am venit pe Negru Voda, drum de drag, 310 km, timp 3,5 ore, la fel, jumatate de ora pierduta prin Bucuresti. Probabil cand va fi autostrada gata cu totul, drumul prin Dobrogea calda si pustie va ramane numai si numai de dor...

btemplates

8 comments:

Maria spunea...

ce distractie pe Iulian! super ca va reintoarceti la bunele obiceiuri de pe vremuri...acum intr-o formula inbunatatita! :-D

Unknown spunea...

Visez cu ochii deschisi citind aceatsa postare! Mi-e atat de dor... si e atat de aproape de sufletul meu ce povestesti ca aproape imi dau lacrimile. Dar, in curand, si noi vom reveni la bunele obiceiuri, nici nu concep altfel . Va imbratisez cu drag si ma bucur pentru voi dar si pentru ca mi-ati oferit ocazia ca macar virtual sa retraiesc momente frumoase

Raluca spunea...

Ce frumoasa e marea si plaja, si ce faine poze cu voi! Minunat!

Monis spunea...

Multumesc dragelor! Am ales cu greu pozele din multele pe care le-am facut. Dar le-am pastrat pe toate si, daca le derulez repede, parca am un mic film al week-endului in fata ochilor :).

AndreeaG spunea...

Of ... nici tu nu ai optiunea cu "recent comments", sigur o sa uit pe unde te-am intrebat :)
Corturile sunt din Bulgaria? Ne intereseaza si pe noi ideea de camping in BG (Grecia e prea departe) la o apa mai calda si o lume ceva mai civilizata, dar recunosc, am oaresce temeri, am fost o singura data in directia aceea, in tranzit.
Poti sa dai mai multe detalii?
Si cu pasapoartele cum mai este, putem sa ne riscam pana acolo fara pasapoarte la copii?

Monis spunea...

Buna Andreea,

Daca dai "subscribe by email" iti vin comentariile in inbox fara sa mai tii tu socoteala unde si ce ai intrebat ;)

Nu poti sa "te risti" nicaieri fara pasaport pt copii, pt simplul motiv ca nu poti trece granita fara :D.

Sunt multe locuri pustii si minunate in Bulgaria. Cel mai aproape este la cativa km de granita din Vama Veche, la Krapets. http://www.krapets.com/
Gasesti km intregi de plaja pustie unde poti sta cu cortul sau pensiune linistita ca asta http://www.krapets.com/villa_artea.html sau chiar si un mic hotel http://www.krapets.com/hotel_yanitsa.html adica pentru orice gust. Daca vrei mai multe detalii, intreaba-ma.

Anonim spunea...

Foarte frumoase pozele cu voi :)

Monis spunea...

Merci Hapi! Si mie imi plac :)

Trimiteți un comentariu