Pages

c(r)a c(r)a

Asta nu sunt eu vorbind despre copil (desi as putea fi :D), ci Santiago care imita niste ciori certarete pe care le-a auzit azi in parc. Deci are R in vocabular. Ieeeeii. Pe langa r-ul mic si rulat in cerul gurii, am descoperit ca stie si ceva L-uri, de care il suspectam ca duce lipsa, auzindu-l vorbind la telefon cu "ao". Dintr-o joaca a inceput sa spuna "lalo". Deci are si l-uri suficiente :).

Si de ieri / azi "bade" a cam incetat sa mai insemne baloane si numeste - cam de 457 de ori pe zi - barierele de care este pur si simplu indragostit. A primit aseara de la prietenul Pache un aeroport de jucarie, care are si o bariera mica. Dimineata cand a aparut la noi in camera, initial s-a urcat in pat unde s-a zvarcolit cateva minute, apoi a coborat la jucarii si a fost foarte incantat de aeroport. Vreo 10 minute :D. Pe bariera n-a sesizat-o. Dupa o vreme n-am mai rezistat de curiozitate si i-am aratat-o. Pur si simplu parca nu-i venea sa creada. Daca ar fi stiut cum, cu siguranta ar fi topait. A rotit-o in fel si chip, din 10 in 10 secunde mi-o arata, se ridica in picioare si apoi iar se aseza si mai rotea putin minunea. Si peste zi mi-a tot spus de ea, chiar si cand nu era in fata jucariei.
:X

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu