Pages

ultimul we la mare

Desi ziceam ca ultima baie a fost pe 20 august, aia a fost de fapt penultima. Ultima a fost we trecut. Vremea a fost si mai frumoasa, sa toooot stai sa nu te mai dai dus.




Sambata, desi a plouat de dimineata, s-a luminat apoi si am avut si parte de valuri grozave. Am facut baie separat, caci Santiago nu a dorit sa testeze nici macar nisipul, in stilul consacrat.



A fost suparat si noi si mai si, ca din veselia de dimineata



a cazut cumva pe o treapta si si-a atins un coltuc din fata, care s-a ciobit putin :(.



Iar dupa excursia la plaja a fost la fel de morocanos. Dar parca nu-i sade rau nici asa :)



Sambata seara am facut o incursiune in Vama, o Vama pe care n-o prea recunosc, ca n-am vazut-o de mult timp si a imbatranit si ea...



La Soni se faceau repetitii pentru un concert cu Trupa Veche, de care Santiago era foarte interesat, desi tobarul l-a pus de cateva ori pe fuga :)




Iar duminica am beneficiat cu totii de plaja si soare bland de septembrie (unii si de baie grozava, nu Santiago)



si, cum ne sta noua bine, de o portie de joaca in golfulet.

btemplates

2 comments:

Raluca spunea...

Foarte faine poze! Ce bine iti sta cu rochia alba!

Monis spunea...

Ralu, merci, esti o draguta ca de obicei :-*

Trimiteți un comentariu