Pages

la circ

hahaha, am fost ieri cu Santiago la circ. Pentru 10 minute :D.
Cei de la gradinita au mers cu gloata de piticuti si eu m-am dus separat cu copilul, pe care l-am suspectat de lipsa de rabdare la cele 2 ore de spectacol. Bine am facut pentru ca altfel nu stiu ce ar fi facut, ar fi urlat pe acolo cel mai probabil. Pentru ca spectacolul m-ar fi facut si pe mine sa urlu daca as mai fi stat mult.
Pentru inceput, am intrat in sala in care erau sute de copii cu insotitori putini, cel mai probabil doar educatoare. In boxe urla tare La Camisa Negra, dar tare de tot. Dupa multe tipete si tropaituri ale copilasilor nerabdatori, au aparut 2 MC care urlau in microfoane niste imbecilitati agramate, anuntand cu mare aplomb marele festival international de circ in care se lupta, ei bine, da! 3 tari!!! (Ucraina, Moldova si Romania parca...) si povestindu-le acelorasi copilasi (nu cred ca era niciunul peste 5-6 ani) despre cele 3 jurii si cum vor vota ele si cum trebuie vazute toate spectacolele si cum si cum si blablabla. In fine, termina aia de urlat, copilasii de tipat si tropait si cica incepe spectacolul. Santiango era deja cocotat pe umarul meu cu semispatele la scena, asa ca am renuntat la ideea de a astepta macar primele animale, ca sa nu zicem ca am batut drumul degeaba. Am incercat sa urlu educatoarei ca am plecat, nu stiu daca m-a auzit, caci muzica era si mai tare si am iesit in glorie din niste lumini zapacitoare ajutate cu succes de un stroboscop care-ti facea creierul mare... mic.
Mai incercam peste 1 an. Sau mai bine 2 :D.

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu