Pages

un we mai crud

Cand ai o carte noua, n-o mai lasi din mana, cand iti cumperi adidasi noi, iti vine sa alergi, cand ai o masina noua, te-ai tot duce. Dar cand ai un blender nou, de 1000w, ce faci? Toci fara mila tot ce-ti iese in cale.
Am avut diverse idei pe care le-am amanat, cel mai adesea din comoditate, ascunzandu-ma sub scuza ca nu am un blender competent si ca mi-e foarte greu sa folosesc micul tocator de la brown. Asa ca ieri, cand a ajuns acasa noul blender, a disparut si scuza asta. Drept urmare am avut sambata spaghete de dovlecel cu sos marinara si gazpacho, iar Iulian lapte de migdale si nuci cu diverse fructe.
Iar acum de dimineata primul suc verde din bucataria noastra. Speriata de ce am tot citit pe ici pe colo despre gustul greu de acceptat, am pus 2 mere intre frunzele de spanac, salata si brocoli. A iesit senzational. A luat chiar si Iulian cateva lingurite.
Super! Repetam!

btemplates

4 comments:

Raluca spunea...

Supeeerrrr!!! Care ti l-ai luat pana la urma? Ce pofta imi faci, mai ales acuma pe caldura asta! iamiii si eu ma gandeam la o inghetata de banane, dar nu am la congelator feliutele de banane :)))

Sa il folositi sanatosi!

Monis spunea...

Merci! N-am luat cine stie ce, un "mulinex" de 1000 w... Pt ce fac eu, este acceptabil. Vedem cum evoluam in materie de food si apoi vedem si de ne trebuie alte scule :).
Pupam

KiddyShop spunea...

Daca e de 1000w eu cred ca e super si daca e stil blender, nu robot cum ziceam de Boschul ala. Sa stii ca astept sa salivez si la poze :D.

Sunt raluk, dar mi-e lene sa schimb conturile acuma :D si nu ai optiunea sa comentez ca anonim.

Maria spunea...

sunaaaa bineeeeeee....

Trimiteți un comentariu