Pages

"faceti dvs. o cerere" - partea a-III-a

Cand scriam prima oara despre APSMB, nu ma gandeam ca va exista si o parte a-II-a. Cu atat mai putin una in plus. Cand am fost prima oara dupa decizia de intrare in CCC, am intrat si in biroul unde se eliberau la vremea aceea adeverinte de venit si am intrebat cat dureaza. "Adeverinta de venit se elibereaza pe loc" a fost raspunsul functionarei care manca zacusca dintr-un borcan pe coltul biroului. Bon, am multumit si am plecat, fara adeverinta, si nu pentru ca as fi intrerupt pranzul doamnei, ci pentru ca nu-mi trebuia adeverinta atunci. Acum imi trebuie.
M-am dus marti croita in biroul pe care-l stiam, dar sa vezi, pentru sectorul in care locuiesc, adeverintele se elibereaza la alt birou. Gasesc usa si dupa usa, surpriza, o tanti care nici una nici doua, ma trimite pe hol: "faceti dvs. o cerere. cea cu scrisul mare." Asta e, fac eu o cerere. "Si atasati si o copie dupa buletin". Astept linistita cateva secunde sa se stinga scanteile pe care le vad in dosul pleoapelor si intreb la ce anume le trebuie, atata vreme cat exista una la dosar. "Dosarele sunt in arhiva", imi inchide functionara gura pe loc. Deci m-au invins: am facut si cerere si copie dupa buletin. In plus "adeverinta se elibereaza pe loc" s-a transformat in mod miraculos in "veniti peste 2 zile", ca "stiti cate adeverinte avem de completat?". Nu, si nici nu ma intereseaza. In plus, daca vreau alta adeverinta la sfarsitul lunii (prezenta nu include cele doua zile de indemnizatie de pe luna nov), fac o alta cerere si o alta copie dupa buletin. Plus alte doua zile de asteptare.
Vreau sa am candva nervii si timpul sa cer sa mi se arate scris, negru pe alb, in lege, ordonanta, regulament intern, regulament de organizare si functionare, horoscop etc ca trebuie copie dupa buletin atasata la cerere. Poate scrie. Dar poate e suficient si sa te legitimezi cu buletinul.

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu