Pages

"faceti dvs. o cerere..." partea a-II-a

Mda, nu credeam, de fapt eram sigura ca n-o sa existe nici o partea a-II-a si ca doar voi scrie eventual un LE la postarea anterioara, cum mi-am luat eu decizia si am incheiat acest capitol. Dar nu, nuuuuuuu, nu am rezolvat.
Desi programul Agentiei este zilnic pana la 16.30, ba miercurea chiar mai lung, desi doamna functionara de acolo m-a chemat astazi, desi am ajuns la sediul lor la 12.30, nu mi-a folosit la nimic. Cand am incercat sa deschid usa pe care unul din afisele A4 cu margini scorojite te anunta ca "se deschide in interior" si nu am reusit, un fior de gheata m-a taiat prin sira spinarii. Doua ganduri m-au asaltat concomitent: usa nu se deschide spre interior / azi e vineri, te pomenesti ca au vreun program de ala mitocanesc, pana la 12 sau ceva (desi cand am inceput initiativa, am verificat clar programul de lucru). Zgaltaind de usa masiva, am scanat repede restul de afise, si intre cele scorojite, ce sa vezi? trona unul fitos nevoie mare, cu hartie noua: "Astazi 25 martie programul de lucru este pana la ora 12." Simt scanteile cum imi prajesc cateva mii de neuroni si continui sa citesc: "In cladire se face deratizare". Moment in care ma enervez ingrozitor. Absolut ingrozitor! Si nimeni la care sa urlu, ca sa ma descarc. Imi venea sa tip ca Santiago cand e nemultumit sau sa bat cu picioarele in usa... sau sa fac ceva, sa vars inafara otrava din creier.
Pur si simplu nu am mai am nimic de comentat. Refuz!

btemplates

2 comments:

Unknown spunea...

of, biata de tine! Stiu cum e :)

Monis spunea...

Imi pare rau ca stii cum e :(. Mi-as dori mult sa nu mai afle nimeni pe viu...

Trimiteți un comentariu