Pages

de vineri

Imi umbla diverse ganduri prin cap si imi tot propun sa le scriu, nu apuc, apoi vin altele si tot asa. Azi eram foarte hotarata sa povestesc cum e dupa primele 2 saptamani la munca, eram vesela ca am pregatit un ditamai coletul cu hainute si jucarii pe care sa le trimit unei mame ca sa le foloseasca pentru fetita ei, ca am daruit o perna care sper sa faca o gravida mai fericita si maine-poimaine vroiam sa ajung si la Oraselul Mami, pentru o donatie pentru Bibi. Dar de dimineata educatoarea Santiagului mi-a spus despre copil, ca de cand am inceput serviciul, nu mai este asa de vesel ca inainte. Ce sa mai zic, mi-a ruinat orice chef de orice, nu-mi vine decat sa plec acum acasa si sa nu ma mai intorc :(.


In fine, sper sa fie multa lume zilele astea la Sala Dalles! Meet you there!

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu