Pages

ce mai citim seara...

Adica la culcarea Santiagului. Am cumparat cartea "Ursuletul si prietenii lui" (asta suna ca celebrul Mos Craciun si prietenii sai, pe care indiferent de cate ori l-as vedea, tot imi smulge macar un zambet) si se pare ca am nimerit bine. Copilul este incantat de animalele care apar si dispar la rotirea cadrelor de carton, ba azi chiar a stat si a miscat rotitele singur, povestind din carte. Imi place ca dincolo de animale si povestile pe care le poti tese, copilului ii este pusa la incercare si indemanarea, mai ales ca dispunerea elementelor mobile nu se repeta de la o pagina la alta.



Foto de aici.

Astazi Santiago a plecat de la gradinita "imprumutand" din mers o carte de la o grupa mai mare. Este vorba despre "Primele mele cuvinte in limba engleza" care are niste desene extrem de frumoase si atragatoare. In plus nu este obositoare cu prea multa engleza in ea. Le recomand pe ambele pentru impatimitii rasfoitului la varsta de 2 ani.

Acum mai mult timp am cumparat una din cartile Luciei Muntean si anume "Povestea vitaminelor" care ne-a placut noua, parintilor, pentru ilustratii. Si pentru povestea rimata. Dar Santiago, desi o rasfoieste uneori, nu este foarte captivat de desene. Iar de versuri are foarte rar rabdare. O pastram pentru mai tarziu.

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu