Pages

aberatie vodafonica

Primesc prin posta un pliculet ca o factura, dar ce sa vezi, nu e o factura. Ba, culmea uimirii, este o instiintare de la Vodafone ca am de recuperat 12 lei (de la un abonament pe care l-am inchis luna trecuta). Oau, sa fug repede sa-i iau, pana nu e prea tarziu.
Cum sunt convinsa ca nu pot reusi asta din prima, intru in prima casierie, doar sa intreb. Ma pregatisem pentru multe raspunsuri. Desigur nu si pentru intrebarea angajatei VDF fata in fata cu hartia mea: Ati facut cerere?
%u7d^^%?!II#$ simt injuraturile cum se grupeaza spre varful limbii.
aaaaaaaaaaaaaaaaaa, aud cum imi implodeaza creierul daca nu tip!
Intreb cu numarul minim de decibeli - adica doar cu cei care n-au mai incaput in mine - ce cerere femeie? nu vezi ca am o hartie de la voi sa vin sa-mi iau banii? vrei sa-i cer??? sa fac si o temenea?
Jur ca eram in stare sa trec la ea prin rotunjorul ala taiat in gemuletul ei de plastic. Si sa urlu la ea de aproape pana lesinam.
Cred ca o intrebare legata de vreo cerere pe care ar trebui s-o fac - in mod aberant, inutil, prostesc etc etc ca 95% din cererile pe care le-am facut la viata mea - pe care as auzi-o intr-o zi nefasta, ma poate aduce la nivelul lui M. Douglas in Falling Down. Trist.

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu