Pages

dancing and discovering

De cand avea mai putine luni decat acum, Santiago danseaza. Toti parintii vad (imaginativ sau nu) cum copiii lor fac diverse lucruri - pe care cel mai adesea nu le repeta in public dintr-un motiv bine ascuns - dar el chiar danseaza. Cum incepe a canta ceva prin jurul lui, om sau jucarie, incepe si el un soi de balans. De la radio doar anumite piese sunt potrivite pentru el. Insa orice canta Tati... ei bine, se danseaza. Cam asa !

Cand am scris asta Iulian era plimbat de catre Tati in lumea din casuta noastra. De atunci a tot explorat in diverse feluri, diverse bucati din ea. Dar astazi a facut un tur de onoare complet. A plecat dupa mine din dormitor, a dat o tura prin baie, nemultumit ca era intuneric si nici usa nu se inchidea / deschidea cum ii place lui, apoi a trecut holul si in sufragerie s-a invartit repede, ca locul a parut neinteresant si s-a intors la bucatarie, teritoriu virgin, pe care inca nu a apucat sa-l studieze pana acum din motive obiective (vezi lipsa de timp pt sters pe jos mereu si mereu). A trecut pe sub masa, printre picioarele scaunelor, peste barele de la scaunelul lui de masa, a miscat putin scaunele din loc, a scobit cu degetele in pardoseala (e un loc unde s-a spart si am avut un deja-vu cum spartura aia se va largi in perioada urmatoare fara o cauza aparenta :D), a manevrat usa de la balcon (inchis-deschis-inchis-deschis etc etc etc), a mancat putin nisip (mda, stiu ca e usor nefiresc sa ai nisip pe te-miri-unde la etajul 9 in Bucuresti, dar noi ne-am descurcat)... De fapt nici nu stiam ca am nisip in casa, dar Iulian l-a gasit intr-o scoica. Mi-am decorat plantele cu diverse pietre si scoici de la diverse mari si oceane. Si Iulian a apreciat efortul meu si, dupa ce mai intai a schilodit planta purtatoare de scoici de o frunzulita, a gustat putin nisip ascuns intr-o scoica, si putin pamant din planta. Apoi a gustat putin din usa de la aragaz, a inchis-deschis-inchis-deschis etc etc etc usa de la dulap, de unde a scos o Dilema veche de-a lui Tati pe care a incercat s-o manance, a iesit putin in balcon... Dupa masa ne-am retras in dormitor sperand intr-un somn linistit (eu), unde explorarea a continuat cu ridicari in picioare pe marginea canapelei si catararea pe calorifer(!), surubirea robinetului de la acelasi calorifer, gustarea lui and so on...

va urma (sunt convinsa!)...

btemplates

3 comments:

ceva fain spunea...

este mortal Iuli cum danseaza el. Ma uit la el, ma uit la Vlad si nu imi vine sa cred ca avem copii care in curand o vor lua la pas.
Many

ceva fain spunea...

Ce super danseaza Santi !!!Si cat de frumos asculta muzica !!! Cum canta Tati stii ca imi place de mor :). E un featuring pe cinste :).
Cu nisipul din apartamentul de la etajul 9 din Bucuresti m-ai facut sa rad serios ,nu-i scapa nimic micutului explorator .

Pupici ,Shtephy

Unknown spunea...

O nebunie curiosul Iulian. Tati canta suuuper... si piesa e superba.... Am intrat in starea aia specifica ascultarii ei. Noroc de Iulian dansaret... ca altfel ma flescaiam toata ca o baba cu 100 de amintiri ... si atat

Trimiteți un comentariu