Pages

3 luni jumate

Iulianul a ajuns la 3 luni şi jumătate şi de 2 nopţi la performanţa de a nu se mai trezi la 5 dimineata ca să pape. Mă întreb dacă e o întâmplare sau va deveni un obicei. Dacă e doar o întâmplare, îmi va fi greu să mă trezesc în continuare la 5 după ce mă culc la 12-1, însă dacă nu se va mai trezi aşa des noaptea, cumva îmi va fi dor. Îmi va fi dor de el în cele 6-7 ore de somn neîntrerupt. Când eram copil, nu simţeam cum trece timpul noaptea. Acum simt. În schimb a venit vremea lui să nu simtă noaptea...

Seara a ajuns să fie foarte obosit mai nou, probabil de la câtă activitate bagă în timpul zilei... pedalat, zâmbit, gângurit, încercări mai mult sau mai puţin reuşite de a se întoarce de pe o parte pe alta şi cred că cel mai important, cantitatea mai mare de informaţii pe care o procesează. Deşi tot la 11 adoarme, pe la 9 îl străpunge un somn, uite-aşa:




Şi de azi facem încercări cu suzeta, pentru că nevoia de a ronţăi este tot mai aprigă şi în ultima vreme, mai ales înainte de culcare. Dar în seara asta a adormit în premieră cu degetul în gură. După ce a supt lapte preţ de vreo trei sferturi de oră, suzeta vreo 10 minute şi degetul mare (descoperit recent tare, ieri-azi) 1 minut. Câştigător: degetul.

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu