Pages

asistenta takes two

Asistenta, mda, aceeasi de aici, are un serviciu minunat. Adica unul la care nu mi-e clar ce anume presteaza, pentru ca zilnic aud copii behaind care mai de care prin toata gradinita. In grupa la Iulian sunt cel putin doi, pe care ii aud de saptamana trecuta tusind. Bineinteles ca si Iulian a inceput sa tuseasca, mai ales cand se trezeste. Bineinteles ca nu e neaparat sa fi luat ceva de la alti copii, ci sa fi dezvoltat ceva pe cont propriu, dar totusi, la felul in care tuseste, suspectez ceva imprumut de virusi.
Asa ca dimineata am coborat din clasa si am intrebat-o pe asistenta de ce sunt atat de multi copii care tusesc.
Ea: Tusesc?
Eu: Da, tusesc (nu, pardon, vroiam sa spun cobesc, trantesc si altele; esti cumva surda?)
Ea: Nu se poate! Cine tuseste?
Eu: Copii din grupa lui Iulian (ah, vecinii de pe strada alaturata)
Ea: Pai si mie parintii de ce nu-mi spun? Eu de unde sa stiu?? - pe un ton absolut agresiv-defensiv.
Eu: Nu stiu (dar ai putea sa casti urechile ca se aud bine de tot, cat stau pe hol si se schimba si mai apoi tusesc toata ziua peste tot, dar scuze, am uitat ca esti surda. Si ca esti asistenta si asta e treaba ta, sa stii cine si ce face, cat si cum tuseste etc.)
Ea: O sa ma duc sa verific
Eu: Bine, multumesc (dar dimineata cand vin copiii ce mama zmeilor faci?!?!)
Daca se duce si se infige cumva in educatoare ma voi razboi cu ea. Rau.

LE: Cica nu s-a infipt in educatoare. Dar copiii care tuseau erau si azi tot acolo...  :|

btemplates

2 comments:

Iglitza spunea...

eu nu pot să îmi dau seama dacă se fofilează de la treabă din cauză că e puturoasă sau o face fără săƒ își dea seama, din cauză că e, mă scuzați, tută! poate e o combinație...

Monis spunea...

Cred ca nu stie ce are de facut acolo. Nu pare a sti ce inseamna triajul; poate crede ca ea e acolo sa se uite la copii si sa-i admire, nu sa-i trimita acasa pe cei bolnavi.
Recunosc ca e greu de ales intre cei care sunt raspanditori de virusi si cei care au ramas cu o tuse dupa o raceala, tuse despre care stiu de la alti parinti ca poate tine si 1-2 ssaptamani, fara nici un alt simptom. Dar ei nu ar trebui sa-i fie greu...

Trimiteți un comentariu