Pages

cangureala

Disperata dupa putina miscare si fara sa judec prea mult, mi-am luat un abonament de 8 sedinte la kangoo jumps. Pentru cine e ca mine si n-are idee care-i treaba, e bine de stiut ca ai in picioare niste ghete cam ca alea de role sau de patine de gheata (varianta viteza), cu niste arcuri in talpa si orice te apuci sa faci, trebuie sa tropai cu alea.


Dupa aproape o luna si nu stiu cate programari ratate, am ajuns marti la sedinta. M-am cocotat pe mai sus numitele si am purces la sarituri. Vai de steaua mea. Am rezistat eroic jumatate de sedinta si am tuns-o la sauna sa-mi revin. E oribil de sarit cu ghetele alea in picioare, zici ca ai 2 pietre legate de tine si cand conditia fizica e ca si inexistenta.. e aproape deprimant. Ultima oara cand am fost la sala, anul trecut in mai, a fost la fel de greu in prima sedinta (si chiar si in urmatoarele). Dar deprimant nu. E drept ca acum un an am fost la o sala aproape de casa, iar acum la una aproape de serviciu. Si cum muncesc intr-o zona mai bizara, am topait ieri alaturi de niste duamne care cu siguranta ca atunci cand n-o fac pe-a cangurii la sala, ori sunt la solar, ori la pus unghii / gene / si alte extensii false, ori se opereaza pe ici si colo, iar daca toate acestea sunt deja facute, cu siguranta atunci in timpul liber se pozeaza cu maiestrie ca sa aiba baietii de ce se rade pe pitzipoanca.org. Si cum totul se leaga, topaiala s-a desfasurat pe o antrenanta muzica house. Nu ca m-as duce la sala sa ma alerge vreun trainer pe Rammstein sau Motorhead, dar pe mine ma tampeste muzica house. Ca sa fie motul pus la tort, dupa prima... "melodie" daca pot sa numesc asa aiureala care a tinut juma de ora, a inceput alta cam la fel, doar ca avea leit motive din... n-o sa ghiceasca nimeni!: Nirvana :-&. Am sperat sa ma scot cu sauna, dar sa vezi treaba, astia nu au auzit de sauna separata pe sexe, asa ca am scurtat si sedinta de incalzeala, nedorind sa asud prea mult in prezenta altor domni participanti la eveniment.
Cred ca nu prea e de mine cangureala asta, poate daca ma apuc sa alerg prin parc ca domnii de mai jos, cu niste casti adanc infipte in urechi :D.

btemplates

5 comments:

Raluca spunea...

Hai mai, ca sigur s-au intrebat pitzipoancele la ce doctor te-ai reparat de arati asa bine, si probabil se intrebau la ce facultate esti :D

Monis spunea...

Cum la ce facultate? La drept! si in paralel la PR ;))

Raluca spunea...

:)))) evident!

g.cojocaru spunea...

:)) mai te plangi de asa companie "selecta".... tu erai "ordinara" (in purul sens de obisnuita, normala) care nu se integra in peisaj. :P
.. legat de sauna mixta ai avut noroc, totusi... sa vezi cum e in germania/austria, unde toti is goi, grasi (rau) si plini de par prin toate zonele... inclusiv doamnele... si lasa in urma numai fire de par pe care nu se oboseste nimeni sa le curete. Bleach!! Eu nici macar o secunda nu am stat cand am vazut cum e...
Sa stii ca si eu vreau cangoo... dar nu am gasit nimic in zona asa ca mai astept.. ca nu am chef sa dat juma de bucuresti pentru a merge la sala.

Monis spunea...

Gabi, in nici un caz nu ai de ce merge juma de Bucuresti ca sa ajungi unde am fost eu :D. Cu sauna, bleaaaah!

Trimiteți un comentariu