Pages

treaba cu gradinita

Ii spun lui Iulian care se tot uita la o gasca de copii din parc, de cam 10-12 ani, intrebandu-sa de ce stau de vorba in loc sa se joace, ca asa va discuta si el cu colegii cand va merge la scoala si va fi mai mare etc etc
Si el:
- Eu nu vreau sa merg la scoala. (hait! asta-i noua! ce ma fac?? sa iau masuri! de unde sa incep?!?). Si in timp ce eu aveam fuga de idei pe tema asta noua, intrevazand sfarsitul universului, el continua:
- Si nici la liceu. Si nici la facultate. (nici macar la liceu?!?! si... si fara facultate?? dar ce frumos e la facultate!... cum sa nu se duca copilul la facultate? si de unde stie el de fapt despre facultate? unde a auzit el cuvinte de astea? :D)
- Eu vreau sa merg doar la gradinita (aham! pfiu!). Si tocmai cand imi cautam replica, il aud:
- Si la serviciu! Doar la gradinita si serviciu. (aha, buna treaba! deci gradinita merge bine. booon...)
Si-atunci intreb, eu mama desteapta care le stie pe toate si pe alea pe care nu le stie, le presupune:
- Si cu cine o sa lucrezi tu la serviciu? (fiind sigura ca urmeaza a fi insiruiti prietenii de la gradinita).
- Pai nu-i cunosti. O sa-i cunosti cand o sa vii la mine la serviciu. (zboing!)

btemplates

0 comments:

Trimiteți un comentariu