Pages

imi vinde si mie cineva ceva?

Am nevoie de home banking de la ING, de cand nu mai am timp sa haladuiesc cu Santiago prin self bank, sa apasam pe butoanele de la toate ATM-urile alora de pe acolo.

Ma duc sambata trecuta la sucursala, furand din timpul de stat cu copilul, ca in timpul saptamanii tin cu dintii sa nu intarzii la serviciu, ca sa pot pleca la 17.30 cand se termina programul. Doamna de dincolo de birou ma anunta cu un ton usor plictisit ca nu le functioneaza sistemul. Si cam cand o sa functioneze intreb. Ei, nu stie. Cand sa vin? Pai de luni incolo. Cum am vesnica problema cu programul institutiilor care pica peste programul meu de munca (daca as trai dintr-o renta viagera jur ca nu as comenta niciodata!), spun ca nu pot. Bine, atunci sambata viitoare. Plec capul si ma intorc la ale mele.
Prind o zi in care apreciez ca as putea intarzia 15 minute la birou, opresc sub un mare semn de interzis, pun avaria ca orice mitocan de Bucuresti si ma rog in gand sa nu-mi salte cineva masina in cele cateva minute in care rezolv problema la banca. Cele cateva minute au fost cateva secunde pentru ca programul minunatei banci incepe la 9.30. Eu trageam de usi la 9 fix. Nu stiu cum mi-am imaginat ca ar putea avea program normal, de la 9 (ba sunt banci care fac efortul si incep de la 8.30). Exclus sa stau cu masina in brate jumate de ora si sa intarzii mult prea mult la munca. Asa ca demarez in tromba.
Aseara ajung acasa ca o vijelie si ma reped la sucursala, pana nu trag aia obloanele. Tanara domnita (alta!) imi spune absolut senina ca nu au token-uri. Punct. Adica nici ne pare rau, nici hai sa facem asa sau altfel. Raman ca o stupida in fata biroului si ma intreb daca sa trag eu de ea sa stabilim ceva sau sa-i pun direct biroul in cap. Aleg sa o intreb cum facem si printr-un efort pe care nu se straduieste sa mi-l ascunda, imi noteaza numarul intr-o agenda sa ma sune cand primesc miraculoasele token-uri.
Imi pare rau ca nu i-am spus sa ma anunte numai atunci cand, infara de token, au si sistemul functional si sucursala deschisa.

Episodul 2
Am nevoie urgent de un soft de salarii. In primele hituri de la google, apar niste firme / firmulite, cu niste site-uri de pe care intelegi ca toti vand cel mai si cel mai soft de pe lume. Bun, sa vedem, sa probam, sa aflam.
Am purces la trimis cerere de oferta folosind formularul de pe site:
- doi dintre ei nu au raspuns inca, nici macar nu am primit vreo confirmare ca cererea a ajuns la ei;
- la unul nu merge codul de confirmare ce trebuie introdus in ultimul camp, ori de cate ori incerci, zice ca nu e bun codul... no comment;
- la altii am descarcat versiunea demo, care genereaza un cod ce trebuie trimis la ei ca sa-ti dea o cheie de acces. Cheia nu a venit nici pana azi. In plus, demo-ul lanseaza urmatorul mesaj: Sal e foarte suparat ca nu e inregistrat! WTF?!?! Creativitatea la dezvoltatori uneori este dureroasa tare;
- am mai descarcat un alt demo care a dat cu laptopul meu de pamant, mai aveam putin sa-i scot bateria ca sa reusesc sa-l repornesc. Mi-a fost teama sa mai incerc sa intru in demo...


Cine vrea sa primeasca niste bani de la mine? Ca eu as da, dar nu am cui.

btemplates

3 comments:

anastela spunea...

:)))))))))) Super tare!

Exact asa mi se intampla si mie cu o groaza de chestii.

Ralu' spunea...

Auch. Data viitoare du-te la ING cu reclama aia care zice ca ei te trateaza ca un om mare :D
Cat despre salarii, eu am lucrat cu cel de la Sintec, de aici din Baia Mare, vand si asigura suport peste tot; pe vremea aia era sub Dos, am inteles ca a fain ala de sub Windows...zic si eu :)

Monis spunea...

Anastela - cam da, si mai am, timp de scris am mai putin...

Ralu' - tocmai analizez cum e treaba cu internet banking de la alta banca, pana cresc destul de mare pt ING.
Si merci, am cerut o oferta si de la Sintec, sa vedem cum se misca. Si ei si softu'.

Trimiteți un comentariu